Welkom op mijn reisblog!

7 januari 2017

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn fietsreis van Chiang Mai naar Nederland. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    7 januari 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Marcel van der Wallen:
    8 januari 2017
    Wat gaat de reis heen? Goede reis.
  3. Auteur:
    8 januari 2017
    Van Chiang Mai, Thailand terug naar Nederland. (Zie ook de kaart. Moet de exacte route er nog in zetten. Maar begin en eindpunt zijn wel aangegeven.)
  4. Jakob Cijsouw:
    8 januari 2017
    Wat een onderneming. Dat zou ik echt niet durven. Veel succes en ik zal je op de voet volgen.
  5. Huub Munstege:
    8 januari 2017
    Veel succes, plezier en wijsheid. We volgen je!
  6. Harold Jongsma:
    8 januari 2017
    Ik ga je volgen. Mooie reis gewenst.
  7. Dennis:
    8 januari 2017
    Ik hoorde het plan. Geweldig!!! Vroeg me al af hoe je Afghanistan ging omzeilen, maar dus over de Himalaya.
  8. Dennis:
    8 januari 2017
    Hoorde het plan: Geweldig!!! Vroeg me al af hoe je Afghanistan ging omzeilen, maar dat doe je dus via de Himalaya. Straffe kost.
  9. Huub Munstege:
    8 januari 2017
    Veel succes, plezier en wijsheid. We gaan je virtueel volgen!
    (Is die bakfiets trouwens geel?)
  10. Auteur:
    8 januari 2017
    Dank heren! No guts, no glory!☺
  11. Arno Zahradnik:
    8 januari 2017
    ik ga je zeker volgen klepper
  12. Wim Munstege:
    1 februari 2017
    ik vind het een heel avontuur
  13. Wim Munstege:
    1 februari 2017
    ik ben benieuwd
  14. Andre Berk:
    6 februari 2017
    Ik vind het leuk nu na je avontuur met Hi Roads in Thailand je te volgen op je terug reis. Zal je ook op Strava volgen, zoals ik je al melde. Een goede en veilige reis terug, groeten Andre Berk