Parcycle stolen at Brno

29 mei 2017 - Brno, Tsjechië

The bike has been stolen. I'm gutted. Yesterday between 17:00 and 19:00 from the premesis I'm currently staying. That's at Jana Babáka 1863/3 Brno. Koleje J. Taufera is the name of the building.
Any information is welcome.

No lame jokes, please. Had enough of that.

1. Huub Munstege:
    29 mei 2017
    I feel really very sorry for you. I have a small hope that the thief did it for the possible luggage. Maybe the bike will be found soon somewhere abandoned.
    Maximum Facebook share in Brno could maybe help. Has the hotel a FB page?
  2. Andre Berk:
    29 mei 2017
    Dat is echt waardeloos zeg, wat is dit balen. Hoop dat degene die hem even hebben geleend hem weer achterlaten of terug bezorgen. Kunnen wij of ik hier nog wat voor je doen? Voel met je mee en voel me ook machteloos. Sterkte voor nu en ik hoop op goed nieuws
  3. Philip van Driesten:
    29 mei 2017
    Hi Paul, dat is echt Kut. Ik heb het at gehard en met een boodschap in Tsjechisch. Misschien helpt dat. Vertaald via google
    Please bring it back, this is very Urgent!!!! Prosím, přineste to zpátky, je to velmi naléhavé !!

Succes en hopelijk vind je hem snel terug.
  4. Wim Munstege:
    29 mei 2017
    Dat is echt kloten. Ik hoop voor je dat je hem terugvindt.
  5. Tony:
    29 mei 2017
    Damn, niet te geloven! :-((( Sterkte, hopelijk komt het op welke manier dan ook goed.
  6. Sharon:
    Jeeezzzsss Paul!!!
    Echt Klote te horen!
    Ik denk dat wij allen hopen dat je 'm terug vindt of terug krijgt!
    Sterkte! En keep your head up!
    ❤️
    Sowieso van ons allen hiero!!
    Wessel, Sven, Morgan
    Sharon, Romy en Marco
  7. Jannie hoflaan:
    29 mei 2017
    Wat een slecht nieuws vreselijk voor je Paul hoop echt dat het goed komt plrs dieven veel sterkte Gr Jannie
  8. Wim Munstege:
    29 mei 2017
    Misschien kun je van DHL Tsjechië een parcycle krijgen.
    In ieder geval veel sterkte.
  9. Auteur:
    29 mei 2017
    Hallo allemaal, er wordt gewerkt aan een voortzetting van dit tripje. Een vervangende fiets is al bijna onderweg en zelf heb ik de nodige inkopen gedaan om verder te kunnen...
  10. Wim Munstege:
    Paul,

Dit vind ok een fantastisch bericht. Ik hoop voor je dat je weer gauw op de bakfiets zit.
    Ton Cats vond het een heel slecht bericht. Hij wenst je veel sterkte.
  11. Philip van Driesten:
    30 mei 2017
    Top Paul, dit had anders een domper geweest op je avontuur, met de tegenslagen die je al hebt gehad in Myanmar en China. Geweldig en we blijven je volgen want dit is echt super om je ervaringen onderweg te lezen. Heel veel sterkte.
  12. Auteur:
    30 mei 2017
    Fiets moet donderdag arriveren, als het goed is. Pa, doe meneer Cats maar de hartelijke groeten van mij. Mooi dat er zo meegeleefd wordt.
  13. Radboud:
    30 mei 2017
    Gdvrdgdvr. Goed te horen dat er een vervangende fiets komt. Doorgaan!